Hoe werkt het? 2017-06-14T19:49:32+00:00

We plannen samen met de club de fotografie in op één (of meerdere) moment(en) waarop de meeste spelers aanwezig zijn.

Afhankelijk van het aantal teams proberen we de fotografie zo strak mogelijk in te plannen (+- 15 min. per team).

In ruil voor gratis extra’s maakt de club/contactpersoon hiervoor een tijdsplanning, verzorgt de interne communicatie en wijst 1 a 2 vrijwilligers aan die assisteren op de fotodag(en).

Op de fotodag(en) zelf is de fotograaf tijdig aanwezig. ± 75 minuten voor aanvang. Op een vrije plek in het clubgebouw (bv. hoek kantine/bestuurskamer) bouwt hij er een green-(of blue)screen fotostudio op.

De club-organisatie zorgt dat de teams op tijd (in schoon: tenue en sportschoenen) aanwezig zijn en volgens planning op de foto komen.

De fotografie tijd bedraagt ±15′ a 20 minuten per team. De teamfoto’s zetten op wij achteraf digitaal in elkaar.

Kan iedereen zich gaan verheugen op de foto’s. Wanneer deze na +-3 a’ 4 weken klaar zijn, leveren we voor ieder gefotografeerde speler/trainer persoonlijke inlogkaartjes aan bij de club. De club hoeft nu alleen nog maar te zorgen dat iedereen zijn of haar kaartje zo snel mogelijk ontvangt. Het bekijken en bestellen van de foto’s gaat online via onze webshop. Wij regelen de verdere afhandeling dus geen gedoe met betalingen voor de club.
error: © Foto Cheese